My Playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ

Να είσαι για όλα έτοιμος
και μην το βάζεις κάτω,
γιατί μπορεί μες στην ζωή
να ’ρθουν τα πάνω κάτω.

Άκου κι εμένα φίλε μου,
που δύσκολα αντικρίζω,
μπορεί εγώ να μην περπατώ,
εγώ όμως ζωγραφίζω.

Εικόνες βάζω στο χαρτί,
για σένα τραγουδάω,
είτε με ήλιο ή με βροχή,
παντού κυκλοφοράω.

Κι εσύ μικρή μου έλα κοντά,
εμένα μην φοβάσαι,
βγάλε το φόβο απ’ την καρδιά,
το χέρι μου έλα πιάσε.

Αγάπησε με μάτια μου,
εγώ δεν είμαι δράκος,
είμαι ένας άνθρωπος κι εγώ
μ’ αισθήματα γεμάτος.

Δεν έχω μπράτσα στιβαρά
και πόδια του Κεντέρη,
έχω τα πόδια στο μυαλό
και στην καρδιά στο χέρι.

Εγώ παλεύω στην ζωή,
παντού τα καταφέρνω
κι αν αποτύχω μια φορά,
κατήφορο δεν παίρνω.

Βλέπω τα πάντα στην ζωή
με αισιοδοξία
και κάθε εμπόδιο για καλό
αυτό έχει σημασία!

Γιάννης Κορρές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου